vm-final !

Igår natt kom jag hem ifrån gotland, så idag har jag mest sysslat med att packa upp väskor osv. Berättar lite senare om vad vi gjort osv. och slänger in några bilder. Just nu sitter jag och kollar vm-finalen, ska snart hoppa in i dushen för en tidigt kväll. För imorn ska jag upp tidigt, nu börjar 2 veckor av sommarjobb. Tror det blir ganska kul eftersom att jag ska jobba med en annan tjej + att jag får ganska bra betalt. Så tummen upp! Så de närmsta två veckorna ( inte helger) bli det mest uppdatering på kvällen. Lite snabbt update sådär. skriver kanske lite mer senare!



mina tjejer, saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Saknar dig med tjejen, vi måste träffas mycket MYCKET innan jag flyttar :) <3

2010-07-12 @ 16:30:38
URL: http://nandas.blogg.se/
Postat av: sandra

saknar dig mega mycket elin! <3

2010-07-13 @ 00:06:55
URL: http://lifeofsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0