eclipse var grym!

Har precis kommit hem från bio med sadra. Vi mötte också upp vickis, olivia och undine där. Filmen var grym!, bäst hittils i serien. Vill bar gå tillbaka till biosalongen och se den igen, men jag är toatally broke nu efter att köpt popcorn så får väl vänta tills den kommer i hyfsad kvalitet att ladda ner. Annars idag var jag ju på möte angående mitt sommarjobb, gick jättebra. Sen skulle jag hitta en bikini, men det sluta med att jag kom hem med en tröja och en blus.. men funderar på att åka in imorrn en snabbis och köpa den bikinin med fransar fast i svart. Får se hur jag gör. Nu tänkte jag göra iordning en fruktsallad och lägga mig i sängen och sätta på en film, har inte bestämt mig för vilken än.. hm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0