Internet funkar inte!

vet att dt var ngn sag sedan jag uppdaterade, men det får jag skylla på att internet kopplingenn (?) eller jag vet inte vad det är som inte funkar, Men aja det fugerar inte att komma in på internet för tillfället så det bli lite dålif uppdatering. Midsommarn spenderades med vänner och familj i spåna med grillning, jordgubbar osv. MYYYS! Idag har jag för det mesta bara sovit. Ganska lungt med andra ord. Om några dagar är det eclipsegilmen med sandra!!! Läntar dit! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och sätta på filmen  jumper, vet inte när  nästa inlägg bli men hoppas att pappa har fixat internet innan jag drar till gotland. Riktigt ointressant inlägg, men har ingen intressant att berätta just nu, vill bara mysa ner mig i sängen och somna framför filmen.

Sleeeep tight!


Bild på mig och Frida innan balen i början av juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0