Kat Graham - Sassy

Snabb update om dagen; Dagen har spenderats i solstol i trädgården, men fläkt och massor med vatten. Har även fått hem de två böckerna jag beställde, så har börjat läsa i "Var är Alaska?" - har bara läst 35 sidor men är redan fast och tycker faktiskt att den är förvånandsvärt bra! Har även tagit en sväng till haninge centrum och lämnat tillbaka låneböcker som jag hade fått hem lapp om. Tog en snabb sväng förbi Frida också och lämnade hennes tröja och hämta mina byxor, tröja. Nu har jag precis käkat middag och sitter och lyssnar musik ..


..vilket drar in mig på rubriken, katerina graham (Bonnie) från favoritserien The vampire diaries har nu släppt sin (första ?) singel, Sassy. Så de tänkte jag att jag kunde lägga upp på bloggen.. Ska jag vara ärlig tycker jag att låten är sådär, vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0