portugal - spanien

Nu är äntligen mitt internet fixat, så nu är jag back on track! Har precis käkat pizza med pappa och brorsan och sitter nu och kollar fotbollsmatchen och allmänt spanar in hetingarna på plan, framförallt när både torres och ronaldo är på samma plan samtidigt.. lycka! :D Imorn ska jag in till stan för att ha ett möte inför sommarjobbet 13.30, med den tjejen jag ska jobba med och ngn som jobba där. Sen får vi se om jag hinner hem emellan innan det blir eclipse-premiär med Sandra. Kan inte inse att vi ääääntligen ska få se filmen imorn, jag läntar riktigt jävla mycket kan jag ju informera alla om. Är också sugen på att hitta en ny bikini innan jag drar till gotland, så sitter och kollar runt lite på nätet nu var jag ska gå och kolla...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0