twilight fan event 21/6

glömde att skriva det förut, men idag har jag och mina söta polare varit på twilight fan event i/på (?) hovet. Det var grymt, har skrikit mig hes men det var det fan värt, grym minnesvärd kväll - så tack alla som bidrog till en grym kväll på hovet! Bilder, videos och så vidare kommer ut imorn kväll för orkar inte hämta min mobilsladd nu när jag ligger i sängen. Imorn är det dalarö som gäller för mig, drar dit med mina bästaste tjejer, kommer nog bli najs, ska bli grymt varmt så brännan tänkte vi bättra på lite samtidigt som man kan ha mysigt med bästavännerna. Blir en tidig morgon för mig, klockan 08.55 går min buss, så jag kommer förmodligen somna eftersom att jag lyckats vända på dygnet och sitter ni klockan 01.00 klar vaken. INTE BRA ELIN!!! Så det bli nog inte mer än 3/4 timmars sömn inatt.. Annars har jag precis fixat i ordning en litet hög med grejer jag ska ha med mig. Håller också på att laddar in massor med nya låtar till ipod. sweeeeet med ny musik när man steker på stranden imorn. Nu orkar inte mina fingrar glida runt över tangentbordet längre så nu ska jag sätta igång en film och försöka somna även om jag vet att der är i onödan. .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0